Uncategorized Teinix February 2, 2007 No Comments Olen niin teini, etten kestä. Venäläinen Kamrat-ohjelmassakin esitelty Звери-bändi (Zveri) on niiiiin ihq! Kauheaa, kun popista tulee heti tosi kuunneltavaa, kun se lauletaan venäjäksi. Piisei täällä, Молнии on ihana! Musiikkivinkit Previous Post Next Post You may also like April 2, 2008 Waking Up May 12, 2009 Pilkahduksia May 15, 2009 Terveisiä Kaspianmereltä ja Grönlannin jäätiköiltä